sandransjul

Snart kan man börja nosa på julsäsongen.
Hej hallå  mitt i sommaren. Äntligen kom sommarvädret till oss. För mig har sommaren inneburit mest jobb. Ska jobba några veckor till sen får jag lite ledigt i mitten av augusti innan sista terminen på universtitet börjar. I år har jag varit rikitgt slut och jag längtar tills jag är klar med min utbildning och får ett fast jobb och att nästa sommar ha semester. 
 
För övrig har året varit gansk tungt. Förra året i agusti fick min pappa cancer och i januari fick vi reda på att svärfar också drabbats av denna vidriga sjukdom. Strax därpå fick vi ta bort ena katten och sen gick min kära Gudfar bort.  Så året började liksom lite som en virvelvind av tråkigheter. Ja ibland blir livet lite mer påfrestande men det pågår ju hela tiden, man får ju liksom bara hänga med.  
 
Sen har året inneburit flera trevligheter också, klarat av min 6 terminer av 7 utan smärre beskymmer, hoppas att det blir så sista terminen också 😉. Umgåtts med familj, nära och kära. Framfört konserter med musikalensamlen som blev uppskttad. Samt firat födelsedag med familj och vänner. Och en ny liten kissekatt flyttade in<3 Astrid. 
 
Nu ser jag fram emot en fin höst och en rolig julsäsong med massa inspiration till min Julblogg. 
 
 
 
Termin 6 av 7 var ganska mäktig men gick okej :-) 
 
Ruffe <3 Blev plöstligt sjuk så vi fick säga förväl.  Så sorgligt och smärtsamt det blir när älskade djur måste vidare. 
 
 
Tvätthögen efter 4 konserter på en helg samt 9 klädombyten per konsert. 
 
 
 Vårt nya tillskott Astrid<3 
 
Fyllde 31 år, jobbade till 16 sen firade jag med Addes familj inna jag svlutade födelsedagen som jag brukar med ett glas skumpa och Miss Marple. 
 
 
Lediga lördagar är få denna sommar men då får man passa på å sitta ute. 
 
 
Sommarfika med nära och kära<3