sandransjul

Välkommen December
Nu är 1 december tjohoo. Årets månad är nu här =)
Å vet ni vi har fått lite snö här, men yttepytte. Men det snöa i alla fall.
Här har jag haft fullt upp med tenta plugg och skrev den igår, så nu får man vänta lagom till jul för att se om man blev godkänd eller ej. Kändes sådär. I alla fall har även hunnit med att varit iväg på midnattskören. Det är en kör som bildas enbart för att sjunga på midnattsmässan på Julafton. Och jag och min mamma har varit med i 3 år nu. 
Är så mysigt att avsluta Julafon på det sättet :-)  Nästan alltid fullt med folk och så rofyllt, 
Så känns det inte som julafton är slut när man delat ut Julklapparna heller. 
 
Imorgon ska jag jobba och på söndag är det 1 advent så mysigt och vi ska på dop.  Supertrevligt. 
Så välkomen nu december och underbara Juletid. 
 
 
#1 - Jul, Strålande Jul

Visst är det härligt att det äntligen är december! Åh, vad mysigt att sjunga på midnattsmässan. Jag brukar gå på den ibland och har spelat flöjt på midnattsmässan en gång. Lycka till med tentaresultatet. :)

Svar: Å det måste va vackert med flöjt en sån stund som midnattsmässan. :-) Tack! :-D
Sandra