sandransjul

Dan före dopparedagen
Hörrni imorgon är det Julafton!, är första gången jag är taggad på julafton. Annars är ju min favorittid innan jul och julafton känns alltid som slutet men det är ju så klart mysigt. Men i år har dom där julkänslorna innan jul varit på vift. Det har varit studier, jobb och massa annat som tagit fokus. Så var lite rädd att julkänslorna inte skulle infinna sig. Kanske märkts på julbloggen.
 
 
Men nu känner jag mig i fas. Avsluta med ett VG på en tenta jag försovit mig till och var så stressad att
jag inte mindes något och hittade på en massa, tydligen var det rätt=) 
Julkonserten i den gammala Smedjan blev underbar och uppskattad. Klapparna är klara.  
Julgranen står kvar och hemmet är städat. 
 
Idag är vi barnvakt åt sambon systerson, medan mamma jobbar och köper julklappar. Sambon skall rulla köttbullar och ikväll blir det bingolottos uppesittarkväll. Ja tänk om man vann lite, så skulle Julefriden va komplett. =) 
En milljon till att stoppa i alla förbaskade hål vi har i ekonomin.  Men huvudsaken vi får dricka glögg och mysa i soffan och vaka in Julafton. Hoppas ni har det bra denna dag? Å inte är allt för julstressade. 
 
Tiding morgon. Den 23 december. 
Fattas bara Snö, men ska tydligen regna imorgon. Men men så är det =)