sandransjul

Dan före dan
Idag har jag gått som i ett, har både hunnit med läkarbesök, fika med mamma min och att handla det sista klapparna.  
Till och med så att alla klappar är inslagna, eller ja när vi slagit in alla klappar så kommer jag plöstigt på att det är en jag totalt missat, men som tur var så var den önskan inte den "svåraste" så det fixar jag imorgon. 
 
Nu väntar Bingolottos uppesittarkväll. Ska bli mysigt att sitta framför tv och mysa in Julen. 
Gubben rullar köttbullar och jag har precis tagit julduschen, så nu ska vi bara njuta av att vänta in julen.  
 
Imorgon åker vi till sambons syster och firar jul, sedan på kvällen ska jag och mamma sjunga med "Julkören" på midnattsmässan.   
 
 
Vi fick arrangera julklapparna- under -Julgran- bilden pga Ruffe (katten) som har en förmåga att äta på papper och påsar, och gärna vill dricka upp allt vatten för Julgran också.  
Så nu är allt ihop packat inför imorgon. 
 
Mys i skenet av Julgranen 
 
Igår firade jag julledigheten med lite mosserat, mycket gott. =)