sandransjul

Att komma iväg ett slag
 
Igår åkte jag, min styvmamma, faster och kusin iväg till Marholmen utanför Norrtälje för spa med middag och övernattning.  Tur man har en så snäll och fin pappa som skämmer bort en så=)
 
Så underbart mysigt att komma iväg. Först blev det Wellness lunch, sedan tog vi en promenad längst vattnet innan vi klev in i spat, där bubbla vi bubbelpoolen, bada bastu och drack te och åt frukt och sen fick jag spamassage som behandling så skönt!  Min rygg och mina axlar behövde verkligen det=)
 
Sen blev det 3 rätters middag innan vi begav oss till vår stuga vi skulle sova i=) Den låg superfint vid vattnet och i morse  åt vi en jättegod frukostbuffé  innan vi påbörjade resan hem med ett stopp för lite shopping i Norrtälje och en tur i den fina staden.
 
Så nu är jag hemma laddad med ny energi och avslappnad och redo för en fullspäckad och rolig höst och jul;-)
 

Dessertbordet på lunchen är det bästa;-)
I spat hade dom en nya bastu, som dom byggt sen sist vi var där, när man satt i bastun hade man sjöutsikt.
Så härligt och rofyllt.
 
Utsikt från stugan
Så god mat!