sandransjul

Men vart tar tiden vägen?
November har ju gått supersnabbt, jag har knappt insett att det är november och idag upptäckte jag att det var den 18 november redan=O Att plugga och jobba samtidigt tar sin tid helt enkelt, sen har jag lyckats att bli förkyld så i fredags efter jobb, blev det studier och i helgen varandes skrivande och feber.  Japp "multitasking" på hög nivå. Men uppgiften kom in=) Skriva lite, sova lite, skriva lite, sova lite.
 
Så Julbloggen har fått "vila" mer än vanligt denna tiden på året.
Men nästa vecka är det fullspäckat schema angående julen, då skall jag förutom att jobba och plugga klämma in Julstädning, sorterade av julpynt, inbjudningar till Julafton, inköp inför Advent och Julpyntning och sedan står 1:Advent för dörren=)
 
Jag har skrivit en städlist och hoppas få till  Julaftonsplanering med inköp samt en Julklappslista snart med =)
I år har jag verkligen sparat mig känns det som, har knappt lyssnat på julmusik, inte planerat allt för mycket så nu se jag verkligen se till att närmsta kommande vecka, ägna mig åt sånt för att riktigt komma i stämning.  
 
Det är ju nu årets bästa tid börjar =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - minglittrigajul.blogg.se

Kan inte annat än att hålla med dig, November har gått så fort. Och samma här, jag har aldrig lyssnat på julmusik så lite, som jag gjort i år. Dags att njuta lite av nuet och julförberedelserna nu!! :)

Svar: Ja verkligen hög tid för njutande nu =)
Sandra