sandransjul

Nu ska jag bli REN sa älgen...
 
Bada badkar är ju min hobby. I stockholm var badrummet så litet så där fick man bara plats med dusch så när vi letade lägenhet så var mitt enda önskemål att det fanns badkar och det fanns det när vi  hitta drömlägenheten. 
Känns som vi kommit hem och jag badar badkar praktiskt taget varje kväll=) 
Är ju sån vardagslyx att man blir sentimental.  Tända ljus och lugn och ro=) 
 
 
I alla fall så införskaffde jag dessa godningar I love... men rikigt Juliga namn och med dofter som ska dofta jul=) 
Så nu blir det ett bad med en lite bubblor av dessa ikväll för och se om det verkligen luktar jul=) 
 
 
 
#1 - josefine

Åh det är så härligt! Saknar att ha badkar :(

Svar: Ja badkar är en otrolig vardagslyx=) Hoppas du får ett badkar någon dag=D
Sandra

#2 - Lisas Vinterland

Jag badar varje dag! Och jag vill också ha juldofter, vilken lyxig grej :) Älskar namnen på bubblorna :)

Svar: Bada bör man annars dör man ;-) Ja såg dom redan förr året men tänkte väntar men så plötsligt var julen slut igen:-/ så i år slog jag till i tid.Ja visst är namnen på dom juligt lockande :D
Sandra

#3 - Olivia - LJUVA JUL

Vart köpte du dessa? Måste ha dem! :)

Svar: Beställde från Eleven.se =)
Sandra

#4 - BittesJul

Jag älskar bada badkar och vill det sig riktigt illa hinner jag med 3 bad om dan

Svar: Så mysigt och skönt å krypa ner i ett bad=) Men 3 gånger om dagen har jag nog aldrig lyckats;-) men låter väldigt lockande för en badoman
Sandra