sandransjul

Dags att börja träna inför Julbord 2013
Jag är en sån där periodare när det gäller träning. 
I början av mars är det dags att ut å röra på sig och förr om åren handla det om att gå till jobbet eller runt djurgården men i våras fick jag upp ögon för hur jag låtit min" vackra" kropp förfarit pga av stress och oblans, vikten är en del av dielmmmat.
I våras var jag duktig och träna inför Blodomloppet sprang nån mil i veckan. 
Men sen kom sommaren och med den jobb och ledighet.  Å lusten var bortblåst. 
 
Men nu ni är det min andra period på året.
Träna inför Julbordet 2013. Känns mindre dramatiskt, än att tänka att man skall träna inför beachen.
Så kan man äta med gott samvete till jul.;-)  
 Och jag har en man som är utbildad idrottsledare och nästan all tid i världen när jag är arbetslös. Så skämms på  mig! 
 
Så nu skall man bara komma igång, funderar på att börja "gyma" hahaha 
Känner mig lite som "Mr Bean" i den miljön men att springa i vinter skulle sluta med  att jag halkar vart jag än går. (även med dobbar) 
 
Måste bara ringa och kolla när det är låg belastning så " Mr Bean" kan snurra runt med något mindre "publik" och slippa skämmas:-P 
 
 
  
 
#1 - Maries strålande jul

Inte så dumt att komma igång md träningen innan jul så den hinner bli an vana innan julens frosseri.

Svar: Precis all god Julmat och julesnask skall ju få plats med någorlunda gott samvete=)
Sandra

#2 - Victorias Jul

Jag är också lite av en periodare. Men jag brukar alltid bli bättre på hösten när det gäller maten men i år har det gått trögt, hoppas på att kunna tappa några kilon innan jul i alla fall

Svar: Ja höst och vår är ju nystarter men är svårt att komma igång. Jag hoppas också på några kilo mindre till Jul=) Lycka till, till oss båda =)
Sandra