sandransjul

Ibland blir jag lite rörd, snö
Igår kväll satt jag och önskade att det skulle snö åtminstone till 1 advent. Idag klev jag upp som vanligt å efter kaffet slog jag en kika på Facebook och undrade varför en vän lagt upp bilder på något vitt puder.
 
Kika på bilden och såg snö. Då gick ljuset upp för mig och jag sprang till fönstret. Å det var snö!!! Jag blev som ett barn=D Tyvärr ser det inte ut att stanna till 1 advent då det skall vara 5 grader här men i alla fall det är snö idag! =) Å hoppas kan man ju alltid.  Idag skall det Julpyntas för fulla muggar =D 
 
 
 
 
 
 
#1 - Lisas Vinterland

Precis som när första snön föll hos oss för nått år sen! Såg en massa statusuppdateringar på fb när jag vaknade (med fördraget fönster) och var så avis!! Sen såg jag en uppdatering bara 6 km härifrån och undrade, vad i hela? Och så drog jag upp gardinerna och där var ett vinterland framför ögonen!

Svar: Hahaha undrar varför man blir lika förvånad varje gång:-P Men tänk så glad man blir=)
Sandra