sandransjul

Vakade tydligen in den 23 med.
I natt kunde jag absolute inte somna. Bytte efter 3 timmars vridande i sängen till att lägga mig på soffan och där tog det ytterligare en stund innan jag somnade fram vid 7,00.
 
 Måste medge att trots min oro för skönhetssömnen så var det mysigt att mitt natt och tidiga morgone ligga och sen Julgranen i alla sin Julprakt och Stjärnan som lyste i fönstet.  Klockan 10 ringde klockan och sedan begav jag mig ner på "stan" och blev bjuden på luch och kaffe och fick även en klapp =)  Mycket trevligt. 
 
Om en stund blir det avfärd mot pappa och M, och ikväll blir det uppesittarkväll med bingolotto. 
Å kliar det för mycket bakom ögonlocken så får jag väl ta en tupplur i pauserna ;-) 
 
Hoppas ni får en riktigt mysig Uppesittarkväll och imorgon är det ju Julafton=) 
 
Kl:  5,53