sandransjul

Denna vecka
Idag var det dags att ta blodtrycket igen, låg ganska bra trots att jag idag får reda om en del av framtiden. 
Kom jag in på univeritet eller ej? Den frågan får sitt svar idag. Har en känsla av att jag inte kommer in dock men än kan man inte deppa ihop=)
 
Förövrigt tror jag den här veckan kommer bli ganska rolig. 
 
Idag kommer pappa med vår Julgran, förr om åren hade jag och Adde som tradition att klä den dagen innan Julafton men nuför tiden så känns det så mycket roligare att klä den någon vecka innan så man kan njuta av den länge innan Julafton också. 
 
Imorgon blir det besök hos Farmor på "hemmet"  =) 
 
Och på fredag är det Lucia! Blir nog Luciamorgon och ev en tur till Kykan Luciatåg där. 
 
På lördag blir det att sjunga på ett dop. 
 
Och på söndag är det planerat för en tur till Stockholm och Skansens Julmarknad med Svägerska, svåger och lilla W.   
 
Man kan ju inte annat än att gilla denna vecka trots allt=) 
 
Julgranen   2009
 
Julgranen 2010
 
 
Julgran i stugan 2011
 
 Julgranen i stan 2011 
 
 Julgranen 2012
 
 
Jag ser nu att 2011 var det bästa Julgransåret=)