sandransjul

2 advent
 
Dagen till ära blev det sovmorgon till mitt förtret då jag helst hade velat, vaknat lite tidigare för att riktigt njuta av 2 advent. Men jag tyckte att ställa väckarklockan var lite överkurs;-) 
 
Blev Julkaffe framför tv där jag fastande framför en sån söt liten Julfilm. 
Tycker i vanliga fall Amerikanska dramafilmer i Jultid blir för "duttiga" för min smak och denna var det,
men jag satt fast där och fällde en tår och så jag kanske har blivit mer sentimental mer åren;-) 
 
"Ruffe" blev sur att han inte också fick gå ut å leka i snön, som "storkatterna". 
 
 
Var en mysig start på 2 advent men sen blev det brått, smink och kläder inför " Joseph" konserten och hinna handla innan repet.  Hann både klä på mig, kleta på smink och handla innan repet. 
 
Vi fick till båda konserten igår och idag riktigt bra.Å det var så roligt! Nu får rösten vila i några dagar sen följer dopsång och fler Julkonserter. Men musik är ju så mysigt i Juletid så det lägger jag gärna min tid på=) 
 
Efter konserten och en promenad hem så blev det fläskytterfile, ett glas rött  med 2 tända ljus i adventsljustaken. 
 
Nu blir det partaj och sen gå till sängs och sova gott=) 
Kommande innehåller massa roliga saker och även lite jobbiga saker så det är bäst man laddar batterierna=D 
 
TREVLIG FORTSATT 2:ADVENT