sandransjul

All I Want For Christmas Is You
När jag var "yngre" och sjöng i olika körer och sånggrupper var en väldigt poppis Julsång att sjunga " All I Want For Christmas Is You" med Mariah Carey 
 
Det är en otroligt bra sång att göra till en Julshow.  Jag sjöng den 2 Julshower sen var jag fruktansvärt trött på den i flera år. 
 
Den går att gör oroligt mycket med denna sång, tyvärr har jag fruktansvärt svårt det där "gapiga" Mariah Carey. 
Och när jag söker på Youtube vad ser jag då=O Jo att det finns en version med Mariah och Justin Bieber. 
Hahahaha jag höll på skratt i hjäl mig. Inget illa om dessa två indvider men den stackars "pojken" kan ju  inte sjunga enligt min mening. (Min menning)  ja men hur som helst så var den väldigt underhållande:-P 
 
 Orginal
 
Med "Bäver"
 
 
 
Måns och Agnes gör den fint tycker jag=) 
 
 
En liten tjej som sjunger den så man blir riktigt glad=D 
 
 
Nej nu skall jag iväg och sjunga lite Julsånger, Men inte All I Want For Christmas Is You ;-) 
#1 - Johanna

Håller med dig både om Justin och om låten ;) den är helt fantastiskt tycker jag :)

Svar: Ja underbart rolig är den =D
Sandra

#2 - Maries strålande jul

Det var ju en väldigt julig dekor :)

Svar: Ja =)
Sandra

#3 - Emelie - Emelies Christmas

Det finns en hel del versioner av den här låten ;)

Svar: Ja sannerligen=D
Sandra