sandransjul

Kafferep =)
Har haft  goda vänner på besök. Idag var det "Kafferep" hahaha det är något som hängt med oss sen yngre tonåren men då menades att man skulle ha förfest, ofast hölls dessa "kafferep" på min farmors vind. Ibland var det även "fest hos Farmor" Farmor tyckte inte ungdomarna skulle ränna på stan så hon brukade låt oss hålla till hos henne så åkte hon till en vän. Bara vi städa ordenligt=)
 Men nu har vi nått dit då vi faktiskt dricker kaffe och äter kakor:-) Hur som helst väldigt välbehövligt och trevligt.  Måste se till att ordna lite Glöggrep som förra året=D 
 
 Glöggfest i våran lilla stuga i skogen
 
Borde egentligen gå och lägga mig för imorgon är det dags att fotografera bilder inför kommande Julmusikal och även inför kommande Julkonsert. Man skall väl se lite så där klämkäckt Julig ut, antar jag på "Julkonsertbilderna" ;-) så bäst att få sig lite skönhetsömn med andra ord.  
 
Sen blir det rep hela dagen inför stundade Julmusikal som spelas varje helg, hela december =) 
 
En av låtarna som jag skall framföras på Julkonserten,är tillsamans med 2 tjej till, det är en låt jag faktiskt aldrig hört innan. Hur jag nu kunnat missa denna, lyssnat på varje Jullåt av Sanna Shirley & Sonja utom just denna =O Ja tycker den växer för mig ju mer man lyssnar på den faktiskt =) 
 
 
Så God natt och sov söt och dröm om Julen=) 
 
 
#1 - Emelie - Emelies Christmas

De sjunger så fint :)

Svar: ja verkligen =) Dom låter väldigt bra ihop =D
Sandra