sandransjul

Fullt upp
Nu är det jobb och rep om vartannat, hela helgen var det rep, filmade lite så ni skulle få se tänkte jag men vår "riktiga" dator har kraschat och på min mini PC är det omöjligt att ens köra nåt. Så återkommer med det så fort vår nya dator kommer.
Som sagt på lördag är det premiär=) För A Christmas carol
 
För övrigt så går det sakta men säkert med Julstädningen men på fredag skall det var klart för att pyntas som sagt. Och på lördag är det 1 december, Julkalenderns första lucka och Mysteriet på Greveholm samt prämiären å så skall jag klippa mig=)  Det händer grejer, det gör det=D 
 
 
Det ryktas att det skall snö i mina trakter på torsdag, det ni är ju en härlig nyhet om det stämmer=D 
 
 
Julafton 2009 från ett tåg=) 
 
#1 - Helly

Vad härligt med Christmas Carol. Den har jag aldrig sett "live". Ja, jag håller med, nu händer det grejjor :) Tjohoo!!

Svar: Ja tror det kan bli en lite succe´ =D Underbart roligt att var del av =) Nu händer det! snart 1 december och advent=D
Sandra

#2 - Johanna

Ja, nu är det snart dags för julen på riktigt! hoppas också på snö, det är på tiden nu tycker jag :)

Svar: Ja nu är det dags för snö=) Å äntligen är det snart Advent =D Å julmånad.
Sandra