sandransjul

Årets första Julklappar
Har denna vecka införskaffat årets första Julklappar och köpt en kaffebryggare så nu får gästerna kaffe på Julafton, hade fått stått och tryckt in kaffekapslar hela kvällen annars i min kaffemaskin och så kan jag ju brygga Julkaffe på morgnen i Juletid=)
 
 
Satt och lyssna lite på Sanna, Shirley, Sonja med anledning av Julkonserten och hörde Shirley sjunga "Himlen i min famn" som är en väldigt vacker Julsång av Carola och Erik Hillestad. 
Tyvärr har jag otroligt svårt för Carolas röst, varför vet jag ej? Men hennes röst tilltalar ej mig är väl det. Men denna låt gör hon fint, väldigt fint =)
 Däremot lyssnade jag på en version av Marie Serneholt, och nej, nej tyckte tyvärr hon förstörde denna underbar sång. =/  Kan inte sätta fingret på varför, den blev förstörd men skar i hjärtat på mig lite=O