sandransjul

När när när?
Vill så gärna att det skall komma Julsaker till i alla fall på nätet. Kliar i fingrarna ju :O Måste ju spana in hur mycket jag vill köpa så jag kan "jobba över" ;-) Är fruktansvärt sugen på ett till par Jullakan=) Förr året köpte jag dessa: 
 
På Hemtex =)    Älskar denna sortens påslakan, så otroligt sköna och sova i har de i både Blå, vit och röd. 
 
 
 Så snälla rara butiker lägg ut Julsakerna på nätet nu helst=) 
 
 
 
#1 - Lisas Vinterland

hihi, håller med dig!! är såå nyfiken på vad det blir för saker man ska "falla för" i år :)

Svar: Ja precis vad fångar "Julögat" i år=)
Sandra

#2 - Emma - 24 december

Till Jotex kom "julshopping-knappen" och alla julsaker runt mitten av oktober ifjol iallafall. Hoppas tiden går fort..jag längtar också efter julshopping!! :)

Svar: Ända i oktober!?, ja hoppas verkligen tiden går fort=)
Sandra

#3 - Thischristmas

ååh längtar också!!!

Svar: =)
Sandra

#4 - Maries strålande jul

Jag har också jullakan, så mysigt att bädda med till jul!

Svar: Visst är det=) Skall ju vara Jul i säng också tycker jag=)
Sandra

#5 - Helly

Jullakan har jag inte. Kanske dags att införa :)

Svar: Ja är super mysigt med Jul även i sängen;-)
Sandra

#6 - Jess

Jula tror jag har lite. Men det kommer öka ju närmare november man kommer.

Svar: Toppen skall jag kolla där sen=)
Sandra