sandransjul

Julhyllan
Hahaha den kanske är mycket för "Julvärlden" men tar ju några år att samla på sig Julsaker. 
Måste hitta fler Julmuggar, Glöggmuggar och snygga Juliga vinglas, Å sen kanske några fler i släkten vill dricka Snaps på Julafton.  Har någon något tips på något ställe som har Snapsglas med Julmotiv?  Så tas det tacksamt emot och även tips på andra glas med Julmotiv till rimlig summa =) 
 
#1 - Emma - 24 december

Jag vet tyvärr ingen fysisk butik, men dessa tycker jag är väldigt söta: http://www.tindrastore.se/sing-snapsglas-jul. Kanske inte det bästa priset på marknaden men... Förutom det vet jag att Gadgetkungen har haft (vet ej hur det är just nu), dessa kostade ungefär en tjuga styck. :-) Annars tycker jag absolut att du ska kolla upp second hand butiker, som Erikshjälpen, Myrorna mfl. Där kan man hitta riktiga fynd! :-)

Svar: Å tusen tack för dom bra tips =D å vilken fin sida Tindrastore var=)
Sandra

#2 - Erica AKA Tomtens Dotter

Vart bor du någonstans? Om du bor i sthlmsområdet så har jag tips...

Svar: Jag bor utanför Uppsala men har en lägenhet i Stockholm som skall städas;-) eftersom vi bott där fram tills nu =) Så tips mottagets gärna=)
Sandra

#3 - Erica AKA Tomtens Dotter

Oki. Men vänta så länge du kan, julsortimentet har inte åkt fram riktigt än... Skanstull. Rutger Fuchsgatan 5. (nere vid Folksam-huset). Passa på och ät lunch på Cafe Klaver mitt emot när du ändå är i krokarna.

Svar: Jag tackar och bugar för tipsen =)
Sandra