sandransjul

Boktips
För några år sen råkade jag låsa mig ut och hade glömt nycklarna hemma och fick snällt vänta till Adde kom hem några timmar senare, däremot hade jag källar     nycklen och hittade bland lite gamlat ärvegods från Mormors sida denna bok

Skriven av Ebbe Schön som handlar om svenska tradtioner, något som jag tycker är otroligt intressant att läsa om=) Jag älskar att se hur tradtioner och seder utvecklar sig genom åren =D
Ett lite boktips=D
#1 - TinaGustafsson.com

Som du kanske ha sett så har min julblogg (Tina´s Jul) flyttat till www.tinagustafsson.com och jag har länkat till din blogg på denna sida http://tinagustafsson.com/julbloggar-som-ger-massor-av-julfeeling/



Känner du för att länka tillbaka så får du gärna göra det :-)



För att vara säker på att inte missa något jag skriver om julen så kan du Gilla denna sida http://www.facebook.com/#!/pages/TinaGustafssoncom/192531110782439?sk=app_206747196050374



Det skall bli så mysigt att börja läsa alla julbloggar igen, det har jag längtat efter i några veckor nu!



Ha det bra så hörs vi bland alla julinlägg :-)

#2 - Sandra

Det kan jag=)