sandransjul

Mot Julafton och Julledighet å så har vi köpt Julgran

Julafton närmar sig och med det min Julledighet som i år är väldigt efter längtad faktiskt mer än andra år...

Det blir sista dagen på jobbet imorgon inför Jul för den 23 är jag ledig sen blir jag ledig fram tills tisdag då det blir två dagrs jobb eftersom vi ändå är i stan och firar Nyår med goda vänner=) Sen tar jag ledigt i 11 dagar med helgerna. Skönt=D

Efter jobbet idag så åkte vi och köpte en fin Julgran, hittade en fin en på än gång som fick följ med hem.  =)  Så på fredag 23 när jag är ledig så blir det att klä Julgran och bege sig ut för det sista klapparna om det är såna kvar.

Och sen blir det uppesittar kväll, vilket påminner mig om att jag glömt leta Bingolotter, kanske är försent nu men i värsta fall är det ju säkert trevligt utan lott i alla fall eller något annat på tv.

På Julaftons blir det som vanligt i år  Blir tåg upp till Syrran med familj i Dalarna på julaftonsmorgon och så kommer resten av en delen av familjen=) Adde åker till sin familj i stan så vi firar väl på Julnatten till Julafton eller morgonen "vår" Julafton.

Skall bli mysigt att träffa familjen och släkten igen, som man har saknat <3 Förhoppningsvis bjuder Dalarna kanske på en vitt Jul med=) Fast till min lycka ligger det faktiskt snö i Stockholm kvar:) Hoppas den ligger där.

Julafton 2010 med familjen i dalarna.

 

 

 

#1 - Johan

Hej!



Vilken bra julblogg du har. Jag driver också en julblogg! Skulle du vilja

byta länk med mig?



Jag kan lägga din blogg i min blogroll eller i ett inlägg som passar.



Med vänliga hälsningar,

Johan

#2 - Sandra

Vad trevligt =) Skriv din adress så länkar jag=)