sandransjul

mohahahah
Har beställt Abslute Christmas i dagarna. Nu är det bara kontrollera att alla elljustkar funkar, att tvätta juldukarna sen måste jag fixa lite julblommor och lite mer pyssel:) sen kan det pyntas, har fått en konurent på gatan som julpyntar tidigt och fint måste slå denna människa i år. Blev lite tvär förra året men i år är mitt fönster vackras har jag bestämt. :)
#1 - sara

haha gumman va gulligt med en julblogg :D har faktiskt oxå fått julkänslor, andra snön som kommer nu! hoppas det är snö till advent som du sa! vi måste ta och ses snart. är du kvar på landet i helgen?

#2 - sandra

hahaha jag måste ju få utlopp för alla julkänslor:P

Ja det måste vi!:D Men jag åker hem till helgen :(, jag blir så förrvirad redan helg igen asså:O hjläp vad tiden går. Ja hoppas verkligen på snö till advent:P