sandransjul

Årets Julvärd 2009
Jag vet! är sen med nyheten om årets Julvärd , men som alla kanske redan vet är det Lisbeth Åkerman som blir 2009 års Julvärd. På Julafton tänder hon Juleljustet.

Jag tror det blir en utmärkt Julvärd :) Jag vet i alla fall att min pappa kommer titta på Julafton för han tycker nämligen denna Lisbeth är pigg och snygg, kanske enda anledning har tittar på rapport ibland:P

Jag är full gång med att Julstäda, i år börjar vi i tid har jag bestämt, har hunnit med en gaderob, plocka ihop saker till källaren och nu skall jag städa kök, vardagsrum och toalettet. Städa lite mer i sovrummet.  Efter det skall jag springa ner i källaren med saker.  Måste inventera bland Julsakerna och se om något nytt måste in för skaffas.
Blir att skriva en lista.

Har snart käkat upp mina pepparkakor :( Men det var så goda :)