sandransjul

EFIT 15-19
Klockan 15 blev det inget kort, jag var ner till Julbazaren/ julmarkanden som var i en gammal skola, ja det faktiskt en skola där fram till 2000-talet, sen lades den ner. Innan det var skola var det Socitetshus,badhus eller havsbadsanstalt.
 
 
Sedan skolan lades ner har huset liksom gått ner sig men nu har några eldsjälar lagt ner tid och säkert pengar på att rusta lokalerna.
Så nu idag var det julbazar och underhålling. 
Jag hoppade in och hjälpte till i entren, så tyvärr blev det ingen bild vid 15. 
 
Vi var några från min kör, som framförde några julsånger, mycket trevligt. 
Och folk verkade uppskatta det, dock såg jag inget för jag hade en spotlight rätt i ansiktet, men lät på applåderna som att dom var nöjda. 
Efter framtränadet så gick jag och mamma till skyltsöndagen här i vår lilla stad, ja det var folk överallt. 
Är så mysigt när ett annars ganska folktomt torg sjuder av liv =) 
 
Vi åt en varmkorv och så hittade jag en super fynd till julklapp åt W.  Och även julklappar åt pappsen, men det väntade jag med att köpa. Men nu har jag spanat in vad han ska få.
 
Julgran i den gamla skolan/socitetshuset/ gamla badanstalten.
 
Torget 
 
Till W.  Sista paret i korgen, ibland ska man ha tur.