sandransjul

1 december
Nu är det äntligen 1:a december och 1:a advent likaså. Jag har haft fullt upp med examensarbete och arbete. Nu börjar det så smått lugna ner sig lite. Nu är det 1,5  månad kvar tills jag tar examen och 3,5 års studier på Univestitet lider mot sitt slut och det är dags att börja jobba. 
 
Men nu börjar jag kunna slappna av lite och känna julkänslor, dom kom sent i år! 
Jag tjuvstarta och pyntade förra veckan för att locka fram känslorna lite och nu är dom här igen :-) 
 
Igår var jag på julbord och blev avtackad från mitt extraarbete jag haft under tiden jag studerat. Nu är det några pass kvar i december och i januari. Men sen är det dags att lämna in arbeteskläderna och tack för sig. För jag har fått en heltidstjänst :-) 
 
Ja beträffade det jag skrev i mitt förra inlägg om min pappa och svärfar så håller sig båda gubbarna just nu "flytande" dom kämpar på mot/med sina cancerdiagnoser. <3 Vi ser dock till att träffas så mycket som möjligt. 
 
Hoppas ni alla har det fint denna första advent. Själv är jag rätt nöjd vi fick snö i veckan så blev i alla fall en vit 1:advent :-) 
 
 
1:a ljuset är tänt:-) 
 
 
Det kom snö! :-D 
 
 En liten "Lussekatt" Astrid
 Investerat i en nya stjärna i år. 
 
 Trevligt Julbord på Gräsö:-)