sandransjul

Julbädda
 
Kika in på Jotex och såg att dom fått in lite jul=) 
 
Bland annat detta påslakan som skulle passa perfekt i mitt sovrum. 
Älskar att bädda juligt, dock blir det aldrig så perfekt som jag tänkt mig utan jag blir aldrig rikigt nöjd
Det blir aldrig så där juligt i sovrummet som man ser i julfilmer, tidingar eller på nätet;-) 
 
Bild: Jotex 
 
 
 
2013 och 2012 julbäddning, får se om jag blir nöjdare med 2014, har ni fler tips på Juliga bäddset/påslakan
i rött eller med tomtar på så hojta till, tips mottages gärna =D 
 
 
 
 
#1 - johanna

Vad fint :)

Svar: Visst va det det =) Lite dyrt kanske dock.
Sandra

#2 - Annie

Jag är också på jakt efter något fint nytt bäddset till jul, men jag vill ha tomtar eller något likande så jag vet inte om jag kommer att hitta något...Det slutar väl med att jag får sy något eget... Julfilten du hade på sängen var fin:)

Svar: Ja lite mer med tomtar på påslakana tycker jag=) Å önska jag kunde sy! Tack så mycket, filten är från cellbes tror jag=)
Sandra