sandransjul

Fullt upp
Hej hå en stund sen nu=) Läst andras julbloggar istället för att skriva själv=)
 
Men nu kommer några ord och bilder. 1 oktober idag, oktober är en mys månad för mig och ytterligare
 en månad närmare jul=)   På lördag blir det extra mysigt då skall jag och min pappas fru, min kusin och min faster åka till Spa på Marholmen, Blir lunch, spa, middag, övernattning och massage =)  Så mysigt att komma iväg, vi var samma gäng, där i maj 2013 och trivdes jättebra=) Så skall bli så skönt=D
 
Lite julkänslor har jag fått med här om dagen tog jag fram julmuggen och åt en clementin=)
 
Och idag var vi i Uppsala för att hälsa på systerdottern som låg på sjukhus efter en gymnasikolycka ( tack och lov gick det ganska bra) och handla present till Addes systerson som fyller 2 år på fredag=) efter det så hamna vi på City Gross för att handla mat och då möttes vi av detta!
 
Jag blev helt lyrisk, Äntligen lite jul i sikte=)
 
 
 
 

 
 
 
#1 - Denise - Min Glittriga Jul

Meeen så underbart att få se detta!! Förstår om du blev lyrisk, haha :)

Svar: Ja va underbart=D
Sandra