sandransjul

I år blir det Julklappar på nätet
Var in till storstan (Uppsala) ett slag, och jag som i vanliga fall älskar att knata i julruschen och bland folk fick nästan lite panik, va så mycket folk. Adde (sambon) tyckte det var märkligt, vi som under flera år bott i Stockholms innerstad och folkvimmel va liksom vardagsmat. Kanske håller jag på att bli gammal?
Men jag blev liksom bara stressad av alla som flängde runt. Och inte en enda Julklapp hittade vi. Å jag kan säga att när vi kom ut ur köpcentret så var det som om en fräslning. 
 
Så i år köper vi klapparna på nätet!  I alla fall det flesta! Är ju väldigt bekvämt också enligt mig=)
 
Köper ni klapparn på stan eller nätet? 
 
På torsdag skall ja in till Uppsala igen. För jag har nämligen vunnit  biljetter till Sanna Nielsen Julkonsert.
Så jag och min kära bonusmamma skall gå på den tillsamans och köpa lite klappar förhoppningsvis. 
 
Så då får jag hoppas min "folkskräck" gått över=D  
 
 
 Sanna_Nielsen_960x610
 
 
 
 
 
 
 
 
 
http://www.lifeline.se/wp-content/uploads/2014/03/Sanna_Nielsen_960x610.jpg
#1 - Caroline

Visst är det som att det blir mer och mer folk i julhandeln varje år.
Jag brukade också gilla att knata runt i julruschen men nu får jag nästan panik.

Är ju så skönt att kunna shoppa på nätet.

Svar: Håller med helt och hållet, känns som det är massa myror som springer omkring. Som har förökat sig otroligt.;-) Nu har jag beställt några klappar i alla fall på nätet=) Med lite Julmusik och glögg så är det nästa lika mysigt
Sandra

#2 - Jessica

Jag gör hälften hälften. MEn när jag ska på stan har jag alltid en lista så jag vet vad jag ska ha, då blir det inte så stressigt. Personligen avskyr jag när det är mycket folk för jag har panikångest, men om man är lite preppad innan så funkar det. Men annars är mitt tips: Var ute tidigt, då är det lite folk =)

Kul med konserten, hoppas den är bra!

Svar: Jobbigt med panikångest, hade det mycket i tonåren så vet hur jobbigt det är :-/ Ja man får peppa upp sig och var ute i tid helt enkelt =)
Sandra