sandransjul

Sommarens arbete klart, höstens planer.
Nu har jag jobbat klart för i sommar, igår gjorde jag sista passet på Systembolaget som städare och säljare. Har varit en lärorik, utamande och utvecklande sommar och med skräckblandad förtjusning med helt nya utamningar. Men framför allt har det varit otroligt roligt=)  Kommer sakna min "uniform" och min skurmaskin och kundmötena.
 
Kanske skulle behållt den så jag vet vad jag heter=P 
 
 
 
 
På måndag är det dags för ytterligare utamaningar då blir det att sätta sig i skolbänken och plugga upp betygen, det är sannerligen en utamaning för mig då jag skall studera alla ämnen jag " hatade" eller hade svårt med i skolan som yngre.  Men det är en investring inför högskolan. Och under denna termin skall jag bestämma mig för vilken utbildning jag skall satsa på. Ibland önska jag att jag gjort allt detta flera år tidigare men som sagt ibland måste man vänta lite. Tålamod kallas det visst. 
 
 
 
 
 
 
Men idag är jag ledig och ikväll  är det kräfskiva i Ängsbacken. I år får det bli en sensommar och höst i Ängsbacken då sommaren varit en jobbsommar. Så ikväll kommer Addes syskon och deras repektive sen blir det kräftor, västerbottenpaj och kalas. =) 
 
Förra årets kräftskiva
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - Victorias Jul

Jag har funderat länge på vad jag ska studera och har nu bestämt mig och kommit in på universitet. Nu hoppas jag att jag ska klara av att studera samtidigt som jag har två små barn men det ska nog gå bra.

Svar: Å vad roligt! vad skall du studera? Jag har fått höra från flera stycken att plugga på högskolan/universitet och ha småbarn är väldigt bra kombination enligt dom har det funkat super=) Lycka till med utbildningen =)
Sandra