sandransjul

Längtar efter Julkänslor.




Kan det inte börja dyka upp lite juliga saker på nätet snart behöver inspiration och fint julpynt att beställa; -)
Just nu är det lite tråkigt här hemma å enbart höststress å inga direkta julkänslor som spirar. Drack en kopp glögg för att få lite julfeeling men stackars kattungen råkade jag spilla på. Dock hade den svalnat! Så nu luktar katten jul i alla fall;-) Men återkommer när julkänslan kommer intågandes igen:-)
#1 - johanna

vilket underbar överdrag till sängen du har! ett sånt skulle jag också vilja ha :) jag har julkänslor så det räcker för flera så jag kanske kan dela med mig lite :P

Svar: Det är en filt från cellbes men tyckte den passa så bra i sängen å så mysig:-) ja tack dela med di lite julkänslor å skicka hit:-)
Sandra

#2 - Victorias Jul

Jag vill också ha lite julsaker att titta på, på nätet

Svar: Börjar killa i fingrarna nu!:-)
Sandra

#3 - Rosi

På rusta har de börjat! Ljusslingorna var uppackade idag och det fanns massor av plats kvar med tomma hyllor =D

Svar: Å får kika där sen då:-)
Sandra

#4 - Jessica

svar: JA! Köp den, du kommer inte ångra dig och den är bra också, luktar inte bara gott =)

Svar: Låter toppen:-)
Sandra