sandransjul

Julplaner del 2
Köpa nytt Julpynt. Vi flytta från en 2 på 42 kv i Stockholms innerstad (liten 2:a med andra ord)  till en 3.5 på 78 kv meter med balkong förra året. Helt plöstigt slukades allt Julpynt på något sätt å det fattades kändes det som =O 
Så i år blir det lite nytt införskaffat som får pryda hemmet i Juletid. Är fruktansvärt sugen på en Julkyrka en sån som spela typ O helga natt? Kan man ens köpa såna nu för tiden?. Kommer ihåg vi hade en så när jag var yngre, brukade sätta igången på morgonen å minns det än idag som en kärt Julminne hur det liksom pirrade i Julnerven.
 
I nya lägenheten räckte inte detta!
 
 
Lite " Juliga kläder och en Julpyjamas"

Vill ha en riktig Julig pyjamas en sån man liksom får Julmysa. Samt lite nya kläder som andas jul;-)
 
 
Julhandla i stan med shopping utan stress. 

Åka in till stan och handla julklappar, strosa runt och kolla runt å insupa jul. 
Därför kommer jag försöka handla så mycket som möjligt på nätet;-) Så jag slipper leta och kan strosa:-D
 
Ta vara på December Och Juletiden:
Mysa till det med god "julifrukost" med tända ljus, lyssna på massa Julmusik
Försöka att inte stressa å självklart dricka massa glögg. Å MYSA
Julbaka för det är skoj vad än reslutatet blir ;-) Insupa Julefrid
 
 
Det var nog det jag kom  på just nu. 
 
 
 
#1 - Denise - Min Glittriga Jul

Åh, en julkyrka skulle jag också vilja ha!

Svar: Så fina är mysiga är dom=)
Sandra

#2 - Alexandra

Vad roligt att vi delar samma namn och nästan samma ålder! :D

Här kommer något till er båda Denise också. Sånna julkyrkor FINNS att köpa, jag och min man har själv en som vi hittade på tradera och visst finns där fler :)Tror det är stilla natt som spelas!

http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?header=true&search=julkyrka

Svar: Å men du! Det är ju faktiskt ett väldigt vackert namn du har du med;-)Å tackar innerligt för tipset !!!:-)ska genast kollas in.
:-D
Sandra