sandransjul

Så mycket bättre om vi är tillsammans
Här kom hösten fort,härligt!! man vet man går mot mörkare tider och det innebär julens glada tid.
 
Just nu är det mycket umgås med nära å kära, vilket jag gillar.  Tror man blir mer" familj och vän kär" när höst kommer. Är i alla fall som man liksom tar vara på tiden när det mörknar man förbereder sig inför den kalla vinter i fall man inte ses i snöyran eller nåt kanske;-) 
Så denn vecka blir det middagar, utflykter och en jävligt sen kräftskiva med vänner :-) 
Stockholmarna kommer ut i skogen å det blir kräftor i stugan.
 
Ja ni  julkänslor  väntar jag på fortfarande men vet inte om jag hade en sån underbar jul förra året. Så jag liksom inte vågar planera å bli lite besviken; -)  Förra året var en sån jul då allt liksom föll på plats å julfriden infan sig på många olika sätt å jag fick min bästa julafton någonsin med familj å släkt samlade hemma hos oss.
Min dröm jul:-)  
 
Men ska nog skriva en lista med lite julplaner i alla fall:-) Så kanske julkänslorna blossar upp.
 
Te på balkongen.  
#1 - johanna

vilket fint kort :) mina julkänslor blossar över åt oss båda, jag kanske borde lugna mig lite istället :P

Svar: Tack=) Ä kör på! tycker jag, Julkänslor kan man aldrig ha för mkt av;-)
Sandra