sandransjul

Inge julte
Igår var det höstmarknad i vår lilla stad och jag å svägerskan var taggade till tusen på å köpa Julte men när vi kommer till "teståndet" så säger gubben att han väntade med å plocka fram det tills marknaden i oktober. 
Som är i grannorten, vilken besvikelse:-/ är lite av en tradition å smygstart på julmyset liksom.
Så får bli att köpa julte på annat håll. 
 Ja jag letar fortfarande efter jul inspiration, just nu har hösten gjort sitt intåg känns det som
Å den är rätt okej den med. Dock hoppas jag verkligen att inspiration till juliga inlägg kommer då jag älskar julblogga. Men så länge läser jag er andras fina och inspirerande Julbloggar:-) 
Då pirrar det till julnerven i alla fall:-)
 
 
 
#1 - AL /Scandinavian Christmas

Men va snålt att han inte erbjöd sig att skicka i posten! Testa en påse ingefärste i en kopp varm svartvinbärssaft. Det blir en julig smak!

Svar: Ja kunde han kanske gjort skulle vara super. Tack för tipset skall jag pröva:-)
Sandra