sandransjul

Vart är alla Julsaker?
Jag måste fråga er andra Julbloggare men tycker ni inte det varit lite klent med Julgrejer och Julshopar på nätet än så länge i år? 

Förr året vid den här tiden hade jag redan hunnit spana in massa Julfint både Julpynt och Julkläder på Ellos och Åhlens till exempel. Men i år tycker jag dom varit sega och dom Julsaker dom visar upp är inte många? Är Julverksamheten i webbbutiker senare i år än andra år?  Eller är det bara jag som känner så? 

 
Ha en underbar tisdag=)  Slänger in lite bilder från morgonen eftersom jag typ blivit fotogalen på gamla dagar. 
 
 
 
 
Den lilla svarta katten där, tyckte att matte skulle upp kl: 5,21 bara gå upp och gör det bästa av morgonen. Omöjligt att somna om:-)  Förlät han rätt snabbt. 
Till frukkost blev det fil med pepparkakor, kaffe och en clementin. Juligt gott! Innan jag led hos tandläkaren ;-) 
 
På väg till tandläkaren. Underbart stilla i "stan" denna morgon träffa inte en kotte. 
 Och jag var tuff nog att gör det utan bedövning ( är rädd för bedövningssprutan) ;-) Det som sved mest var att dra betalkortet =O
 
Lillkatten vill leka men Bruce är inte känd för att "släppa loss"  strax efter hoppa lill katten ur jeansen och skrämde stackars Bruce. Får se om den lilla vildningen blir en Julgranskule tjuv eller en nöttjuv som dom andra 2. 
 
 
 
 
 
 
#1 - Caroline

Håller med om att julen lyser med sin frånvaro i butikerna, för några år sen så var alla butiker fulla med jul i slutet av september.
Sen har det blivit senare och senare :-(

Svar: Ja faktiskt så har det varje år blivit senare och senare med Jul sakerna. Jag tycker att oktober är en perfekt månad då hinner man bestämma vad man vill ha och när man vill köpa det innan Jul=)
Sandra

#2 - BittesJul

åhh fina kissar

Svar: Tack =)
Sandra

#3 - Anna

Jag håller med! Bara förra året kunde jag googla jul och få upp massa bra internetbutiker med massa juldekorationer, gardiner osv.. Men nu.. nej. Så tråkigt!

Svar: Ja precis så upplevde jag förr året med och nu börjar det verkligen klia i Julhandla fingrarna:-)
Sandra

#4 - Olivia - LJUVA JUL

Vad fin staden såg ut! Jättemysig :)

Svar: Ja är en ganska mysig stad och väldigt lät att hitta fina vyer till foton=) men dött som på en kyrkogård på vintern och efter kl:21 men lugnt och skönt då=D
Sandra

#5 - Jessica

Jag har nog hittat en hel del. Men det är lite segt i år. Det beror förmodligen på den lång, varma sommaren.

Svar: Ja kan mycket väl bero på varm sommaren och att hösten kom först nu. Kanske bara är vi Jultokiga som vill ha Julsakerna nu;-)
Sandra

#6 - Liza

Håller med dig jätte mycket! Allt känns väldigt segt och med lite utbud! Så himla tråkigt! Får hoppas attd et exploderar snart!

Svar: Ja så tråkigt. Hoppas det blir bättre snart=)
Sandra