sandransjul

Idag blev det mer Juligt än jag trott.
Idag var det dags att handla lite på både Öob och mataffären och jag måste säga att nu hade julen verkligen börjat komma=D Underbart.  Först blev det Öob där hittade jag massa fint =) Sen blev det coop och även där hade julen börjat komma, måste kolla närmare en annan dag dock för Adde har tjatat om vörtbröd i ca 4 veckor nu och det är ovanligt för att var honom att tjata om Juligt, vilket jag tycker är roligt att han delar något slags Julintresse med mig;-) Om än bara vörtbröd. Och kan ni tänka er. Det blev ett "halleluja moment" för där längst fram på brödavdelningen låg  Julvörten.  Hahaha sen blev att köpa både köttbullar och rödbetsallad och skinka till Adde.
 
 Å sen när vi kom hem gjorde jag två st "Julmackor" å gud var som en matorgasm så gott det va!
 
Köpte även Amelia Jul som nu kommit i butiken och det får bli kvällens lektyr i skumbadet=) 
 
 
 
Fanns massa man skulle kunna tänka sig till Jul=D
 
 
 
 
 
 
 
#1 - Denise - Min Glittriga Jul

Åh va kul med massa julpynt :) Hoppas det blir så på Coop här jag bor snart också, än så länge är de bara julkort, glögg, pepparkakor och lite småsaker!

Svar: Ja måste ha kommit upp på några dagar bara här hos oss=) Så snart kanske du får Kliva in på ett Juligt coop hos dig med=D
Sandra

#2 - Victorias Jul

Det är ju så roligt att julen börjar komma fram nu

Svar: Ja verkligen som man längtat=)
Sandra

#3 - Maries strålande jul

Oj, vad gott! Jag är också sugen på vörtbröd men med julost på.

Svar: Ja vi leta efter Julosten men hitta den ej ännu i vår coop. Är ju så gott med Julvört och Julost och en kopp kaffe=)
Sandra

#4 - bella

woow! ska nog åka dit i morgon tror jag ;) /b

Svar: Gör så;-)
Sandra

#5 - johanna

Oj, fanns ju massa fint till jul! :)

Svar: Ja verkligen =) Kliar i Julfingrarna och man vill köpa allt=)
Sandra