sandransjul

Frost
Igår hade vi en trevlig kväll i  stugan, när vi kom var det kallt men det rådde Fleccebyxor och en mysig brasa bot på.
Gick ut för att " pudra näsan" i naturen och då var det typ ljust som på blanka dagen. Fullmånen lyste upp hela Ängsbacken och man såg ut över ängarna. Senare på kvällen börja råbocken skälla på ängen nedanför, "höll mig" lite extra. Är uppvuxen rätt ute i skogen, så varför jag var så sjåpig vet jag inte men just i Ängsbacken smyger nog djuren extra nära knutarna;-) Vildsvin,räv och rådjur brukar hänga i skogen/ängen runt om. 
 
I Morse vaknade jag stel som pinne, träningsvärk efter löpturen igår och kyla.
Så skulle jag gå ut och kolla efter katterna.
Då såg jag! Den första frosten ( som låg kvar) Och måste säga att även fast Ängsbacken är vackrast i sommarskrud så blev detta det näst bästa. Tror jag drack 5 koppar kaffe ute i kylan, bara för å glo på den vackra frosten i mitt lilla paradis=)  
 
 
Där nere bor Vildsvinen. 
 
 
 
 
 
 



 
#1 - Michelle

Åååh! .. jag bara längtar tills snön når mig! :)

sv. Jag kan tycka att Jessica känns lite blåst många gånger.. även om jag själv kan vara lite knäpp och glömsk eller säga knasiga saker så känns det som att Jessica Simpson tar det till en annan nivå.. men jag älskar hennes röst! :)

Svar: Ja Jessica har dock ett roligt underhållsvärde. Brukar se på när hon och Nic firade Jul i Newlyweeds. Hahaha man får sig ett gott skratt.=)
Sandra

#2 - monicasfiske.blogg.se

Hihi! Ja snart är det jul!
Kanske blir det vildsvins julskinka i år? :P

Svar: Ja snart är det Jul=D Ja pappa min kanske skjuter någon så kanske maken min kan göra vildsvinspaten han tjatar om varje år att han ska göra;-)
Sandra

#3 - monicasfiske.blogg.se

Hihi! Ja snart är det jul!
Kanske blir det vildsvins julskinka i år? :P