sandransjul

Blossa 13 nej tack.
 
 
Fick uppmaning av Bella att jag faktiskt inte skrivit på länge.
Nu har även vi smakat Blossa 13. Och tyvärr måste jag meddela att den blev totalt nerröstad av samtliga som smaka på den. Jag kan ju dricka vilken glögg som bara för det är glögg men denna var verkligen "begie" Smaklös och tråkig men jag gillade dock flaskans design så vill man ha en fin flaska kan man köpa den men smakmässigt var det inte värt pengarna.  Bättre lycka nästa år=) 
 
 
Ja något mer Juligt har jag inte ägnat mig åt, just nu är en såndär period då jag tycker min Julfeber dalar för annat men enligt tradionen bode den var tillbaka om någon vecka =)
 
 För i helgen blir det Halloweenfest i S:s stuga, där det sett både det ena och det andra under åren;-) Så hoppas på en riktigt spöklik afton.  
 
Tar ett kort på outfiten sen får ni se. =) Jag var lat och körde en enkel variant: Spökflicka med blodig kniv. Hahaha jag har lite blodskräck så när vi kolla på allt när vi skulle beställa blev jag lite illa mående.  Så blev lite terapi att köpa en "blodig" kniv. ;-)  
 
Ska ni på Halloween fest? Firar ni"Halloween"?