sandransjul

Liten Julmarknad i Uppsala, Julklappsspaning och Julkortskrivande
Idag tog vi en tur till Uppsala eftersom vår vän S tipsat om att köpcentrumet Gränby hade en lite gullig Julmarknad.

Och det var en mysigt att strosa runt och provsmaka och så spelade duktiga spelmän härlig musik. Kollade även lite i affärerna efter lite Julklappar=)
Sen blev det middag på donken och storhandling på City gross innan vi begav oss hemåt och sen avslutades kvällen med en öl och en brasa hos B med familj.
 
Nu är vi hemkomna och jag har precis skrivit lite Julkort . Å imorgon blir det att hämta ut flera Julklappar på posten och slå in =) Å nu börjar det riktigt pirra i kroppen av Julkänslor och jag vill helst ha 1 Advent nu bland det bästa som finns är ju när man är ute och går och stjärnor och adventsljustakar lyser fridfullt ur folks fönster. Eller att köra förbi lägenheter i en stad där människor satt upp det nämna =D 
 
 
#1 - Linda

Hej!

Jag heter Linda Axelsson och är journalist på Östgöta Correspondenten i Linköping. Jag ska göra en serie inför jul och är på jakt efter en julbloggare att porträttera. Personen ska vara aktiv i sitt bloggande och bo i västra Östergötland, det vill säga i området kring Linköping, Motala, Vadstena, Mjölby, Ödeshög. Skulle du känna till någon sådan så får du mer än gärna tipsa mig. Jag har mejladress: [email protected] och mobil: 0708-280 560.
Solsken
//Linda

#2 - Linda

Hej!

Jag heter Linda Axelsson och är journalist på Östgöta Correspondenten i Linköping. Jag ska göra en serie inför jul och är på jakt efter en julbloggare att porträttera. Personen ska vara aktiv i sitt bloggande och bo i västra Östergötland, det vill säga i området kring Linköping, Motala, Vadstena, Mjölby, Ödeshög. Skulle du känna till någon sådan så får du mer än gärna tipsa mig. Jag har mejladress: [email protected] och mobil: 0708-280 560.
Solsken
//Linda