sandransjul

Högsommar
I rådande stund är det 126 dagar kvar till 1 december och även 1 Advent. Jag har en underbar sommar med blandning av jobb å några dagar ledigt. Hann även med en semestervecka med slottsbesök, bad och firande av min 25 årsdag sen kalas för detsamma med familj å vänner. :-) Nu börjar kneget å jobbsökande igen om jag inte kommer in på det utbildningar jag sökt och men hamnade långt ner på reserv listan så blir nog att jobba.
Synd då jag liksom nästan börjat
ladda lite lite för att plugga på högskolan. Men bara lite.

Nu ska man ju njuta av sommaren ljuva
dagar som återstår å vi har ju ett
bröllop att se fram emot i augusti då svägerskan ska gifta sig med sin karl och man själv ska agera toastmaster :-) Men samtidigt kan jag känna att det är såna krav på sommaren att hinna med så mycket som möjligt! lite som andra ser Julen ser jag sommaren ibland. I Men år känner jag mig ganska tillfreds med att vi kommer att njuta av sommarens dagar för att sen gå mot mörkare tider med svampplockning och elda i öppna spisen i Stugan:-) kanske man hittar lite bär så man kan safta å sylta med:-) Men nu njuter jag av livet och sommaren och försöker att ladda batterierna och tankarna med gladheter så man klarar sig fram till advent:-D Å snart börjar kanske årets julbloggar å även min julblogg sina
verksamhet igen inför Julen
2013:-)