sandransjul

Konsert och Lemmy.
Så var första konserten avklarad och måste säga att den blev fantatisk, var så roligt att stå på scen!
och publiken trotsade vädret och kom=) Imorgon kör vi igen!
 
Målade naglarna dagen till ära! Å jag gillar alla färger så blande hej vilt=) 
 
 
Som jag skrivit innan så älskar ju ena katten: Lemmy, julen lika mycket som sin matte. Ja i alla fall Julkulor och Julnötter.
I alla fall vi köpte nya Julgranskulor eftersom så många av dom "mystiskt" förvinner varje Jul;-) 
 
Dessa var för några dagar sedan ner packade i förpackningen nu har "denna någon" öppnat och plockat ut några som hamnde ganska så dekortivt, må jag säga men undar i fall jag hittar några gömda imorgon när jag städar
 
 
 
 
 
 
Här har vi Lemmys Julgömma. Detta var från förra lägeheten när vi flyttstädade och då fanns det enbart 2 rum.
Där vi bor nu finns det 4 st så vi får se hur det ser ut efter Julhelgen. 
Vi är val och kvalet om vi ens ska köpa Julnötter i år:-P 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - Maries strålande jul

Våra katter älskar också julsakerna, de är för söta ;)

sv: visst är ljusstakarna snygga, jag köpte dem på Eko

Svar: Ja man kan egentligen inte bli allt för sur på dom småliven eftersom dom är för söta. Å roligt dom också uppskattar Julen=) Å tack för tipset vad ljusstakarna finns ska kika om det går att beställa. Kanske blir att hinta sambon om dessa;-)
Sandra