sandransjul

En utflykt till Ängsbacken.
Idag blev det en liten utflykt med Adde, Addes syster och systerson hans pulka till vår stuga i skogen. Vi hade med oss lite matsäck också=)
 
Eftersom vi hade pulka och inte ville gå på landsvägen med denna och litet barn så beslöt vi oss att ta vägen genom skogen och över ängen. Var ganska mycket snö på vissa ställen så man sjönk ner och fick lite motion på köpet. När vi kom fram så tog vi fram matsäcken och så fika vi på altan. 
En mysig förmiddag i snön, helt enkelt=) 
 
 
Adde och Willie tog täten  ut i storskogen. 
 
Bella var glad
 och jag var klädd som om jag skulle sova i skogen också=P (var plusgrader) 
I MITT VACKRA VITA VINTERLAND. 
 Nu skall jag avslöja en hemlighet jag veta i många år;-) Där inne bor Tomten! Bara så ni vet. 
 
 
Till sist kom vi fram och då fick W åka lite pulka i "lillbacken". 
 
 
Sen blev det fika med mackor, varm chocklad och lussebullar. 
 
Härligt med utflykt i snön =) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - Olivia - LJUVA JUL

Vilka härliga bilder! Och gud vad härligt det såg för den lille med pulka och picknick i snön :)

Svar: Tack=) Ja den den lille tyckte nog det var ganska spännande men utmattade för han somnade i pulkan på väg tillbaka;-)
Sandra