sandransjul

Dag 31 – Ditt nyårslöfte – eller dina tankar inför kommande år.
Så var det dags, i år är det årets sista dag. 
I natt ringer vi ut det gamla och vi ringer in det nya=)
 
 
Min tankar inför kommande året är egentligen att jag hoppas på ett fint, glatt och friskt 2014 för mig och de mina. 
Men det är väl något man jämt ser som önskan och är tacksam för.<3 
 
 
 
Om jag ska var låta tankarna spinna på så önskar jag mig ett "långt"  ( fast eller i alla fall lång-viks) jobb som jag får utvecklas och trivs med=)  Att sambon också hittar något bra jobb.
Att vi har råd och bo kvar i vår älskade lägenhet och kan betala räkingarna varje månad. 
Få en fast ekonomi på något sätt. 
Att man får möjlighet att umgås med nära och kära.
Sjunga mycket och inte minst ta vara på alla dom där "rosenröda ögonblicken som skimrar i minnet när alla andra är glömda.’ och var glad över dom fina dagarna man upplever =) 
 
Utöver det så följer nu dom obilgatoriska nyårslöftena. 
Sluta snusa. 
Ja det är sanneligen dax, men brukar funka nån månad.
 

Motionera mera och gå ner överflödskilona
Tanken är god och jag och S utmannar varandra i promenader. 
Att jogga några kilometer hoppas jag kunna göra också 
Tyvärr är jag en sån där som kör för fullt och sen tröttnar jag och då gör jag inte mer på ett bra tag;-) men nytt år nya möjigheter. 
 

Inreda 

Om ekonomi ordar sig någon gång så har jag två saker som fortfarande behövs i lägenheten
En byrå eller skänk till hallen och lampor i flera rum. 
 
 
Men som sagt det viktigaste är ju trots allt det första jag skrev<3