sandransjul

Årets näst sista dag.
 Imorgon är det nyårsafton och sista dagen på 2013. 
Nyårsafton skall firas med älskade vänner<3
År 2013 har varit ett sånt där bland år: både bra och mindre bra. 
Ibland får jag ångest att åren går så fort men samtidigt kan man ju inte påverka tiden. 
Det var det var, det som är det är,  det som kommer, det kommer=) 
Man får liksom häng med och gör det bästa av allt. 
 
Även om detta år känts som om jag tragglat på i någon slags dimma, år 2013. 
Jag har stått utanför älvdansen men inte riktigt hittat hem eller fått varit med i dansen. 
 
Kort och gott. 
Varje nyår ransakar jag det goda och mindre goda som skett under året. 
Varje år går jag in för att det nya året ska bli ett Gott Nytt År
Ibland blir det fantasikt, ibland lagom  och ibland mindre fantasikt men varje år har ju sina ögonblick:
 
 
 
 
"Ibland är det som om livet plockade ut en av sina dagar och sa: ’Dig ska jag ge allt! Du ska bli en av de där rosenröda dagarna som skimrar i minnet när alla andra är glömda.’"

Vi på Saltkråkan

 
Imorgon blir det ett sista inlägg för i år på Sandransjul. 
 
 
Därefter kommer jag finns på Spotte fram tills vi ses förhoppningsvis till nästa julbloggar säsong=)