sandransjul

Nu börjar det hända grejer

Har äntligen tagit mod till mig och börjat på kör=) Mycket bra initiativ känns det som just nu, värt å ge det ett ärligt försök. Sjöng ju mycket i kör som "yngre" Så nu blir det mycket Jul framöver vilket passar mig perfekt ju=) Ja å imorgon blir det nog marknad för här i "stan" är det just Höstmarknad och det är så toppen att man kan köpa strumpor å dom är superbra med=D Kanske kommer med något Julte med hem eller något annat Juligt. 
 
Men nu till något upprörande;-) 
Har sett att Jotex inkommit med lite "Julgardiner med mera"  (ellos med) men vad fan är det för skit=O Om detta är årets tema med Skidåkande gubbar på gardiner och kuddar så blir jag så besviken.... 


 
 
 
 






Herregud vad händer=O Vitt, sport och " 20-talare"som åker skriksor å så allt annat står det Merry Christmas på =O  HERREGUD SNÄLLA ingen sport på julsakerna.  Snälla kan jag få "GOD JUL" och tomtar på Julsakerna.  
Hoppas utbudet blir bredare längre fram annars är risken att jag får vara utan Julgardniner i år.  Skäms på er!!! 
 
Men till er som gillar vitt, skriskor  och Merry Christmas er rekmlenderar jag att kolla både Ellos och Jotex =) 
 
#1 - Maries strålande jul

Att få sjunga julsånger i kör är så stämningsfullt, jag var med i en kör förr men hinner inte nu.
Haha, den nedersta bilden tyckte jag var fin;)

Svar: Ja finns ju inget finare än körsång i Juletid, Kanske du kan börja igen när tid finns=) Utan skridsko gubben så kunde jag med slagit till;-)
Sandra

#2 - Erica AKA Tomtens Dotter

...och jag gillade det översta sängkläderna himla mycket :-)

Svar: Med annan text så hade jag nog kunnat ta det =) Förutom just den texten hade det passat bra till Jul=)
Sandra

#3 - Christmas Dreams (Lisas Vinterland)

Håller med dig :) men översta tycker jag var superfint, men MINUS skid-texten! Så det blir inget för mig i år heller.

Svar: Ja minus texten så hade jag också kunnat tänka mig men trots att jag är vit vägrade oftast så är fräscht till lakan=)
Sandra

#4 - Tomtenissan

Lite mer tomtar och juligt hade ju inte skadat.

Svar: Precis mer tomtar och jul åt folket:-)
Sandra