sandransjul

Just det
Är det fler som haft svårigheter att åter registrera sig på Julbloggar.se. Jag kan inte fast jag har försökt 500 gånger och med olika webbläsare så går det inte att trycka "spara" när jag fyllt i allt på "lägg till blogg" Om nån haft samma problem men lyckats, snäll hur gjorde ni?
#1 - Amandas jul

Jag har samma problem....

Svar: nu står min blogg med under "lägg till blogg i alla fall=) väntar och se om den kommer i listan på Julbloggar.se Gjorde inget speciellt bara hände nu=O =) Prova du med igen.
Sandra

#2 - Helly

Mejla Jon, ansvarig på julbloggar.se. Jag hade problem och provade, provade och provade. Det visade sig att ett / hade kommit med i adressen. Se till att din inklippta kod är helt enligt anvisningarna.

Svar: Nu har det löst sig =)
Sandra

#3 - Helly

Hans adress: [email protected]

Svar: Tack=)
Sandra

#4 - Julbloggar - Christmas Dreams

prova testa trycka på enter istället för på knappen när du skrivit klart allt!

Svar: Tack=)
Sandra

#5 - Jul i laloland

japp, jag har inte lyckata.

Svar: nu står min blogg med under "lägg till blogg i alla fall=) väntar och se om den kommer i listan på Julbloggar.se Gjorde inget speciellt bara hände nu=O =) Prova du med igen.
Sandra

#6 - Helly

Har det löst sig??

Svar: Eventuellt nu står min blogg med under "lägg till blogg i alla fall=) väntar och se om den kommer i listan på Julbloggar.se
Sandra

#7 - Maries strålande jul

Jag har inte heller lyckats.

Svar: nu står min blogg med under "lägg till blogg i alla fall=) väntar och se om den kommer i listan på Julbloggar.se Gjorde inget speciellt bara hände nu=O =) Prova du med igen.
Sandra