sandransjul

Chai Latte, Te, Julklänning.
Sådär jag tar och njuter av en Chai latte innan det är dags att göra sig ordning för en kvälls jobb till 21,30. Å vad det smaka jul om denna, riktigt rycker i näsan av Julkänslor;-)

Apropå drycker så har jag äntligen hittat ett gott te som smakar Jul, har inte sett det på flera år men när jag flytta ut till landet så hitta jag det på coop här. Twinings te med äpple, kanel och russin. Så gott och Julig smak =) 
 


Å nu när jag ändå sitter och insuper Juldofter så passar jag på att kolla Julklänningar. Hitta dessa  fina på Nelly.se å så snygga skor till =) 

 
Ha en trevlig fredag=) 
 
 
#1 - Em

Nej men titta är det inte mitt favorit-julte som jag dricker året runt! Så gott med en pepparkaka till!

Svar: Underbart gott är det:-)
Sandra

#2 - Helly

Party on! Kläderna verkligen kändes perfekta till julfesten.

Svar: Javisst, skall bara hitta en riktig Julfest nu så;-)
Sandra