sandransjul

Snö, doftljus och tofflor.
Idag efter ha jobbat några timmar, tog jag mig en tur till min nya favoritbutik. Magasin HemmavidÅ det är supermysigt där inne, å så ombonat och man känner sig så väldigt välkommen när man handlar där, Hjälpsamma och så underbart trevligt att kliva in=)  Blev lite doftljus, Green Appel och Cranberry appel spice igen =D 
Blev ni nu nyfikna;-) så har dom webshop också =) 
 
Sen fick jag en såndär myskänsla i kroppen efter att ha handlat doftljusen att jag gick till skoaffären och köpte mig ett par mysig tofflor, som ropat på mig i flera veckor. Å idag släppte jag till;-)
 
Sen var det bara ta sig hem och slänga i sig en kopp kaffe, sen iväg på "kör/musikal" rep. Julsånger och Julteater  i några timmar. Och när det var dags att avrunda så var det ju Snö ute =D Snö ute!!! 
 
Underbart och helt plösligt steg mystämingen och Julstämming några oktar=D 
 
Doftljusen =)  
 
mystofflorna=D 
 
 
 
Vår röda volvo, var täckt med vit SNÖ=D 
 
Alla är inte lika entusitiskt inställda till det här, med att det kom SNÖ ;-) 
 
 
 
 
Lemmy Kilmister, hälsar att han är lite missnöjd med snön, halkade på bordet och så blir svårare att bryta sig ut och rymma.
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - Ellen

Vad mysigt allt lät! :D kram

Svar: Ja var mys=) Kramar
Sandra

#2 - Johanna

Åh vad mysigt! tofflorna var verkligen jättefina :)

Svar: Tack, dom var superskön med=D
Sandra

#3 - bella

har skaffat en ny blogg ;) /bella

Svar: Bra det=D Vill du jag länkar din blogg ? :-)
Sandra

#4 - Emelie - Emelies Christmas

Så härliga bilder :D

Svar: Tack=)
Sandra

#5 - Sannas Christmas

Fin julkisse :)

Svar: Tack=) Lemmy är nog en riktig Julkisse=D
Sandra