sandransjul

Ingen Julmarknad
Blir tyvärr ingen Julmarknad i Österbybruk för mig på grund av olika orsaker. Men får spara mig till Skansen Julmarknad i stället och hoppas jag kommer iväg på den i december =) Å hoppas jag kommer iväg nästa år istället. Tråkigt men sånt är livet =)
Har efter en stressad och "jobbig" vecka umgåtts med underbara familj och vänner =) Så det gör mig inget alls.

Å en sak som gör mig glad är att det dyker upp mera och mer Julsaker på nätet, toppen då har man något att sysselsätta sig med mörka höstkvällar =D Titta på alla fin Julsaker och drömma sig bort. Snart är det liksom november och kan man börja räkna ner på riktigt till Juletiden =D Högtid för att planera både Julbelysning, Julpynt och börja fundera på Julafton här hemma ska utformas=) Är helt förvirrad hur jag vill ha det till Jul i vårt nya hemma, första Julen i nya lägeheten är ju speciell =D
Jippie nu börjar det nästan pirra i magen av Julkänslor =P  

Lite fint från ellos.se