sandransjul

Träna inför Julbordet och magsjukeskräck=O
Idag började jag med träningen inför Julbordet 2012, verkar var en grej jag får för mig varje år. Kroppen skriker efter motion just nu, resten av året är jag en superdålig motionär tyvärr!, önska man var mer motiverad hela året.  Får alltid ett fruktansvärt sug att börja träna i just slutet av november varje år och nån gång i mars vilket brukar håll i sig till maj i alla fall. Slog inte fel i år heller, nu kom känslan. Så nu blir det att träna inför Julbordet 2012, så idag tog jag mina nya löparskor och börja knalla upp flåset lite lätt;-) Nu gäller det bara att fortsätta.  
 
Fast just nu hoppas jag att jag kommer iväg imorgon. Tror mitt magbrock spökar efter för mycket skräpmat den senaste veckan, bara det inte är magsjuka=O den slipper vi gärna!   
Är så jävla nervig att man får det på Julafton. Har en familj i släkten som när barnen var yngre hade Magsjuka varanan Julafton i princip. =O  En Julälskare skräck och alla andras med kanske? Har ni varit sjuk på Julafton någon gång? 
 
Minns en Julafton då jag fick jättehög feber och hamna på akuten, men hade i alla fall klarat mig i genom Julafton för detta var sent på kvällen:-) Tur! 
 
Å sen har jag faktiskt inte tid den närmasta tiden att va sjuk. Imorgon skall jag till Mamma och hjälpa henne med flytt, sen på rep för Julkonserten och Julmusikalen. Sen fre, lör, sön Rep igen =) 
Å sen fyller S år så då blir det kalas på fredagkväll=) 
 
 
 
 
 
 
Hjälp! tänkt om tomten får magsjuka?  
 
 
 
 
 
 
#1 - Lina

Jag blev sjuk på julaftons morgon för några år sedan. Fy

Svar: Nej usch fy fan =/ Blev du bättre och kunde var med i firandet eller "missa" du Julafton?
Sandra

#2 - Emelie - Emelies Christmas

Jag har inte heller tid att vara sjuk just nu.. Har så mycket som ska göras :P haha

Svar: Hahaha hoppas vi är så upptagna att bacillerna inte hinner sätta sig på oss då;-)
Sandra

#3 - Lina

SV: Jag blev inte bättre, men självklart kunde jag inte avstå julaftonsfirandet. Men det blev inte samma sak när jag hela tiden påmindes av illamående och spykänslan.

Svar: Nej men usch stackare =/ Håll dig frisk denna Jul nu=D
Sandra

#4 - Emelie - Emelies Christmas

Svar: Haha jaa det får vi hoppas :P

Svar: Hoppas hoppas =D
Sandra