sandransjul

Leta Julklänning
Som sagt inne i november idag och det närmar sig äntligen =) Efter att ha repat Julsånger i ca 4 timmar, mycket Juligt=) 
 Tog jag en varm dusch när jag kom hem och efter gjorde jag mig en chailatte, å gud så gott det doftar =)
 
 
Torsdagmys 1 november. 
 
 
Appropå Julsånger så är jag inte letartagen. På Julmusikalen är jag "kören" och behöver enbart ha svarta kläder på mig eftersom vi inte syns. Men till Julkonserten, då kommer jag att synas mer  eftersom jag skall  sjunga 2 låtar och därför skulle jag behöva hitta en klänning där man känner sig uppklädd. Bäst att var ute i god tid. 
Försöker även hitta en klänning att ha på Julafton=)  
 
Denna är enkel och fin=) 
 
Å denna är så vacker och snygg form på den.
Men tror tyvärr jag tycker den urringen är lite
för vulgär på just mig=) 
 
 
Denna är min favorit den kan jag 
kan tänka mig till Julafton. 
 
 
Denna svarta är också fin=) 
 
Nej nu får jag fortsätta kolla efter fina klänningar och även kika lite Julklappar, innan jag hoppar i sängs =) 
 
Sov gott 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - Victorias Jul

Jag letar också efter en klänning till julafton, hittade en fin igår åt dottern så nu är hon kalr i alla fall

Svar: Hoppas du hittar nån som faller dig i smaken=) Är lite av en jakt varje år att hitta DEN Julklänningen;-) Man vill ju var fin på Julafton uppklädd men trivas i den också=)
Sandra

#2 - Maries strålande jul

Många fina klänningar men som du skriver så ska de ju kännas rätt också. Jag tycker också att mycket är så urringat så det inte sitter snyggt.. Vad roligt att öva julsånger. Trevlig helg!

Svar: Ja precis man skall ju helst känna sig bekväm i den hela Julafton =) Ja har man inte en "liten byst" så blir ibland lite för urringat i vissa klänningar nu för tiden:-S Ja det är supermysigt att få möjlighet att öva Julsånger, ger sån härlig Julstämning i förtid=)
Sandra

#3 - Emelie - Emelies Christmas

Jag är också på jakt efter en klänning :P

Svar: Å hoppas du hittar en riktigt fin Julklänning=)
Sandra