sandransjul

Sång och pepparkaksbak
God morgon, idag är jag uppe tidigt för att vara mig. Det senaste veckorna har det varit dåligt med vik och det betyder att jag är arbetsfri och det betyder att jag sovit längre men är inte bra, rutiner måste följas trots arbetslöshet. Så idag tog jag en "förhindrad dag" och bokade jag in ett möte kl: 10.00, dags att repa "min" julsång till Julkonserten=)

Sen blir det sammankomst i bästa vänners lag och  årets första Pepparkaksbak.  
Vi blev så sugna igår när vi prata om Elisabetsdagstradtionen så idag kör vi =) 
 
Återkommer med lite bilder från pepparkaksbaket ikväll =D 
 
 
Förresten nu skall jag avslöja vilken låt jag framföra på Julkonserten.  Vet att familjen min undrar och eftersom dom är flitiga läsare av min Julblogg så, denna sång är det=)  
 
 
 
 
 
 
Fanns en baktanke, när jag valde sången, Mamma gillar Greensleves och pappa och M gillar Jill, så det blir en liten hyllning till familjen i Juletid<3 
Men hade kanske varit bättre om Jill kom och sjöng;-)  Men tror att min version kan bli bra den med, skall göra mitt bästa för att det är som sagt en otroligt vacker låt och så är det för en god sak Hjärt- och lugnfonden =D 
 
#1 - Emelie - Emelies Christmas

Mysigt :)

Svar: Ja var supermysigt=)
Sandra

#2 - Julbloggen - Min Vintersaga

Den sången är underbar!

Svar: Ja den är otroligt fin=)
Sandra